Baaadass Billy is de ster van de nieuwe TomTom-campagne

tomtom bandit

Amsterdam, 16 juni 2015 – Vergeet katten en niesende panda’s. 2015 is het Jaar van de Geit, in meer dan één opzicht. Baaadass Billy is de ster van TomToms online campagne voor de nieuwe TomTom Bandit Action Camera.

Billy is geboren op een klif in de Amerikaanse Rocky Mountains en haalt zijn natural high uit zijn extreme bergavonturen. Nooit eerder vertoonde beelden van zijn avonturen zijn te zien op YouTube en sociale media en vullen zo de timeslines wereldwijd met ongekende actie.

“Iedereen weet dat berggeiten tot verbazingwekkende dingen in staat zijn, maar tot nu toe wisten we niet precies hoe”, zegt Gary Raucher, Senior Vice President Marketing bij TomTom. “De TomTom Bandit Action Camera maakt het zo gemakkelijk om video’s te monteren en te delen zodat nu iedereen zijn vaardigheden aan de wereld kan laten zien.”

Net als Billy is de TomTom Bandit tot grootse dingen in staat. Het is de eerste 4k HD-action camera met een ingebouwde mediaserver die monteren en delen van video’s snel en gemakkelijk maakt. In plaats van uren te spenderen aan het downloaden en sorteren van materiaal, kunnen gebruikers nu al binnen een paar minuten na de actie een opwindende video creëren en delen.

De TomTom-campagne is gecreëerd met DDB & Tribal Worldwide Amsterdam. Er is een mobiele campagnewebsite beschikbaar met het hele verhaal achter Baaadass Billy. Ook kun je meedoen met een Facebook-contest en zo een trip naar Whistler in Canada en een TomTom Bandit winnen.

Hier zie je Billy in actie.

Deel dit bericht

%d bloggers liken dit: